Polityka prywatności
Dzień dobry,
W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO” poniżej znajdują się informacje o sposobie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych pozyskiwanych przez Poznańskie Zakłady Zielarskie „HERBAPOL” S.A. z siedzibą w Poznaniu w związku z procesem rekrutacyjnym.
BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
Poznańskie Zakłady Zielarskie „HERBAPOL” SA zabezpieczają Państwa dane przed nieupoważnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. Zapewniamy, że przekazane nam dane osobowe przetwarzane są na serwerach komputerowych w środowisku, zabezpieczonym przed nieupoważnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem.
KTO JEST ADMINISTRATOREM PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest Spółka Poznańskie Zakłady Zielarskie „HERBAPOL” S.A. z siedzibą w Poznaniu KRS: 0000094109 (dalej nazwane również Spółką). W Spółce powołany został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem email: daneosobowe@herbapol.poznan.pl
W JAKIM CELU PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE
Spółka przetwarza dane osobowe w celach: a) marketingowych produktów własnych Spółki – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – marketing własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), b) wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną – wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody – podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu przesyłania Państwu informacji marketingowych i handlowych.
OKRES PRZECHOWYWANIA PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przechowywane będą do czasu ewentualnego odwołania udzielonej przez Państwa zgody. Ponadto, w celu rozliczalności Spółka będzie przechowywać dane przez okres, w którym zobowiązana jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych, w tym umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
ODBIORCY PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami danych osobowych będą:
- upoważnieni pracownicy i współpracownicy PZZ „HERBAPOL” SA,
- podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
- organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na nas obowiązków,
- podmiotom umożliwiającym nam dokonywanie zdalnych operacji płatniczych,
- podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie, w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów wspierającym naszą działalność.
CO MOGĄ PAŃSTWO ZROBIĆ ZE SWOIMI DANYMI OSOBOWYMI
W zakresie wynikającym z przepisów prawa, mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia, anonimizacji lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Spółki z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
CZY PAŃSTWA DANE BĘDĄ PRZEKAZYWANE DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO
Poznańskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” SA nie przekazują Państwa danych osobowych do podmiotów działających w Państwach Unii Europejskiej.
PROFILOWANIE DANYCH
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania) w ten sposób, że w wyniku takiego zautomatyzowanego przetwarzania mogłyby zapadać jakiekolwiek decyzje.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Ważne: nasza strona wykorzystuje pliki cookies.
Korzystanie z Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądark
Czym są pliki cookies?
Poprzez pliki cookies należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny nume
Do czego używamy plików cookies?
Pliki cookies używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
Czy pliki cookies zawierają dane osobowe
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
Usuwanie plików cookies
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) najczęściej jest to możliwe z poziomu menu „Ustawienia”.
Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.
Jakich plików cookies używamy?
- Stałe – pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
- Sesyjne – pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Tego typu cookies nie stosujemy w ramach standardowo ustawianych cookies.
- Analityczne – wykorzystywane przez zintegrowane serwisy, najczęściej np. Google Analytics, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.
Czy korzystanie z serwisów jest możliwe z wyłączonymi plikami cookies?
Wyłączenie cookies w przeglądarce przeważnie nie uniemożliwia korzystania z naszych usług, ale może spowodować utrudnienia. W szczególności utrudniony może być dostęp do pewnych treści, a brak obsługi plików cookies uniemożliwi logowanie się.